Aches, blisters and exhaustion: we have arrived! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Aches, blisters and exhaustion: we have arrived! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Aches, blisters and exhaustion: we have arrived!

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi iedereen,

Na een lange, vermoeiende en vooral gekke reis wil ik jullie laten weten dat we toch heelhuids aan zijn gekomen in London. ;)
Het weer is blijkbaar hier momenteel zelfs nog beter dan in Nederland (voor één dagje dan maar he :P).

Tijdens de busreis is de bus niet 1x, maar wel 2x aangehouden voor de douane. We mochten dus midden in de nacht onze koffers uit de bus slepen om ze uitgebreid te laten onderzoeken door een hasj-hond ;) En jawel, deze had bij medepassagiers hier en daar wat drugs gevonden. Hierbij dus genoeg over onze medereizigers...

Op dit moment heb ik me genesteld in een stoel in de lobby van het hostel, wachten om in te checken. Het ziet er netjes uit hier, en er worden al lekkere biertjes geschonken vanaf 11u (lokale opa stond om stipt 11.00 voor de deur om te bestellen).
Vanmiddag onze eerste meeting met onze placement supervisor, interesting... Ik hou jullie nog op de hoogte en de eerste foto's volgen zodra ik een beetje bijgeslapen ben!

Cheers!

• 10 September 2011 - 14:44

Anne Coset:

Fijn dat je goed aangekomen bent!! Ik zal je verhalen actief volgen..

Liefs Anne

• 10 September 2011 - 15:01

Esther Verlouw:

Aww lief An :) Je bent m'n enige fan, haha!

• 12 September 2011 - 11:37

Marja:

Hoi Essie< Het is leuk om je zo ook te volgen. Het is hier Herfst geworden. Het waait behoorlijk. Vanmiddag met oma naar de fysio. Je neef Jo wordt vandaag geopereerd aan zijn amandelen. Hoe gaat het met het zoeken naar een kamer?
    Hoor graag weer van je. Kus Ma en Pa natuurlijk