London’s Calling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu London’s Calling - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

London’s Calling

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo, dat is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven... De tijd vliegt. Enorm vertraagd, maar bij deze nog de beste wensen voor het 2012 ;) Moge het een topjaar worden!

Inmiddels heb ik bijna iedereen in Nederland weer kunnen zien voor die paar weken dat ik thuis “op vakantie” was, dat scheelt wel veel! Ik heb een super tijd met jullie gehad. Heerlijk kerst gevierd, veel gegeten, weer aan badminton begonnen, bijkletsen met vrienden en familie, you name it. Een lekkere break tussen de stageperiode in.

Afgelopen maandag ben ik weer vertrokken naar London, per vliegtuig weer. Nu heb ik gewoon één hele keer op en neer gevlogen naar de UK, dat is toch wel bijzonder als je ieder jaar minimaal 1x op bezoek gaat in zo’n land.
Ook bijzonder voor mijn baggage, aangezien ik alleen maar een kleine koffer had voor mijn handbagage. Ook niet verkeerd voor een keer, het moet namelijk ook allemaal mee terug... Ik heb een fijne vlucht en verdere reis gehad.
Het voelt apart om weer terug te zijn in London. Op de ene manier toch een soort van “thuiskomen”, maar ook weer vreemd om in zo’n omgeving te zijn zonder familie en vrienden om je heen. Het is een totaal ander leven, maar toch voelt het vertrouwd. Het was ook weer leuk om Kim na een maand weer te zien en bij te kletsen in ons appartement. Allebei waren we het erover eens dat we van de laatste 3 weken – naast stage lopen uiteraard – goed gaan genieten! Er zijn nog wat dingen op de to-do list die nog niet zijn waargemaakt, daar wordt het dus nu onderhand tijd voor.

Dinsdag ben ik gelijk weer aan de bak gegaan voor Skyway. Het werkritme is gemakkelijk om in te vallen, zoals altijd. Die dag hebben Kim en ik ook een meeting gehad met Jenny van Shape Arts, een partnerorganisatie van Skyway. Jenny had haar Schotse collega Emma meegenomen. We hebben het over Shape Arts gehad, over Skyway en de openstaande functie voor de director. Jenny zei wel wat contacten te hebben, dus ik ben erg benieuwd! Ook voor het opzetten van een nieuw organisatieteam wist ze wel wat mensen. In ruil voor dit, hebben wij onze connecties aangeboden voor stagiares voor Shape Arts, mooie deal! Zij ontvangen ook constant stagiaires dus dat moet goed komen.

Gisteren is de dag ook voorbij gevlogen, weer hard aan het werk geweest aan creatieve dingetjes. Ook heb ik weer de halve stad gezien voordat ik naar het kantoor ging, ik was op missie... Mijn Vodafone simkaart deed het namelijk weer eens niet, voor de verandering! Na bij de Vodafone in Brixton en Strand geweest te zijn, werd ik doorverwezen naar Oxford Street. Ik heb dus gelijk een London mini-tour kunnen doen, haha. In Oxford St werd ik gelukkig goed geholpen en vanaf nu ben ik dus altijd bereikbaar via whatsapp! Wat een luxe.

Dit was het voor nu, een kortere update met alsnog veel onzin. Ik hou jullie op de hoogte van de gebeurtenissen in London!

Ps. Als er trouwens nog Engelse producten zijn die jullie graag willen hebben thuis, laat het me weten! Ik ga nog wel een keertje shoppen dus kan gerust wat meenemen ;)

Love,

Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 18232

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: