Busy times! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Busy times! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Busy times!

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve iedereen,

Ondanks dat ik het zo druk heb, neem ik toch ff de tijd om in m’n reisdagboek te schrijven! Het zijn hectische weken. Niet gek, want Sencity komt wel akelig dichtbij!! Afgelopen week ben ik – natuurlijk – bezig geweest met de promotie van het event, heb contact gehad met de partners, student unions in de stad en ben aan het eindeloze flyeren begonnen ;) Zo hebben Nienke en ik donderdagavond samen in Soho staan flyeren – geweldig. Sowieso een leuke uitgaanswijk, maar wat een publiek komt erop af… (lekkere gay-scene!) Het flyeren was daarom ook goed bevallen. Lekker gebabbeld met wat kerels op de straat, wat politiemannen, gezellig! De flyers waren dan ook in no-time op. Daarna kon ik het niet laten om ff een kijkje te nemen op Leicester Square (ja, heel toeristisch, ik weet het), waar een leuke comedy act bezig was. Ook lekker een kijkje genomen in de M&M store. Ben bang dat ik met wat rotzooi uit die winkel weer richting huis kom, het is gewoon te leuk om te laten liggen. ;)

Qua wonen in London bevalt het ook allemaal goed tot noch toe. Heb mijn kamer in het appartement deze week opgeleukt met een leuke fotocollage, uitgeprint op het kantoor. (Waar het kantoor toch allemaal wel niet goed voor is!)
Daarnaast, het kantoor was al ideaal genoeg, maar heeft Nienke donderdag ook nog eens de fitnesszaal laten zien! Na het werken kan er dus ook nog gratis gesport worden hier…

Ook is maandagavond ein-de-lijk m’n bed gefixt (wat maar 20 minuten duurde, dat daar een week overheen moest gaan, Joost mag het weten). Dus stukje bij beetje wordt dit een mooi plekje om nog voor 6 maanden te vertoeven! Nu alleen het internet nog… Zit inmiddels al een week te wachten op een brief uit Nederland die ik nodig heb om een UK bank account af te sluiten, pas daarna kan ik internet nemen. Gaat nog steeds nog wel eventjes duren dus!

Vrijdag, de laatste dag voor het “weekend”, was weer een aparte dag. Ik heb met Tim gemeet in Woolwich, vlakbij zijn huis. Waarom? Ik mocht weer flyers ontvangen en gaan sjouwen. Aangezien ik al eerder flyers had opgepikt in de stad, had ik ter voorbereiding maar een plastic tas meegenomen. Daar had ik het dus mis vandaag. Tim kwam met een koffer aanzetten en 2 doosjes met flyers. 5000. 5000 flyers! Hij had daarbij ook nog haast, dus stond ik daar met 2 dozen en een koffer. Lekker inladen in 28 graden en zon, en hoppa met een overvolle koffer weer de bus in. Een aparte ervaring in ieder geval! Ik ben volgende week zoet met ze allemaal uit te delen. Vrijdagavond heb ik er gelijk een aantal weggegeven in Camden Town samen met Jaleh, een uitwisselingsstudent vanuit Finland. In Camden zijn ze niet zo gecharmeerd van promo-acties. Winkeleigenaars jagen ze dan ook zonder pardon weg en de passerende mensen interesseert het ook niet zoveel allemaal. Jammer! Ik keek wel uit naar de flyering in Camden, is echt een leuke uitgaansgelegenheid.


Ik hou jullie snel op de hoogte van de happenings hier, al gaat het de komende week wel enorm druk worden! Ondertussen probeer ik nog een aantal foto’s te uploaden van mijn toeristische tripjes in het weekend (wanneer ik internet heb, dat is de voorwaarde uiteraard). Ik zal er in ieder geval zeker voor zorgen dat ik heel London uit m’n binnenzak ken wanneer jullie op bezoek komen!!

Love, Esther

  • 02 Oktober 2011 - 18:08

    Inge:

    Heey Es,

    Leuk om weer een verhaal van je te lezen! Ik vind dat altijd zo gezellig en leuk!
    Hier gaat het ook goed, wat een lekker weer he!
    Nog heel veel plezier en succes deze drukke week!

    xxx Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18220

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: