Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen...

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 September 2011 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten, gaat het over 2 dagen toch echt gebeuren... Ik ruil het regenachtige Hollandse leventje om voor een ander regenachtig leventje, maar dan in London Town. Ik had in Indonesië de intentie om mijn waarbenjij.nu bij te houden, dit is helaas niet gelukt vanwege die crappy internetverbinding daar.. Maar bij deze wil ik jullie zweren dat ik dit in London wél ga doen! Ik hou jullie graag op de hoogte van de leuke, minder leuke en vooral bijzondere dingen die er zoal gaan gebeuren.

Daarbij wil ik zeggen dat ik ook aan de mensen die in Nederland achterblijven denk, en jullie ook erg ga missen! Afgelopen zaterdag was mijn "afscheidsfeestje", al zie ik het zelf niet echt als een afscheid. Ik zie jullie binnenkort waarschijnlijk een keer verschijnen in Engeland, en anders kom ik wel een keertje jullie kant op natuurlijk ;)
Ik zie de tijd die ik tegemoet ga positief in. Ik wil iedereen in mijn omgeving bedanken voor jullie lieve berichtjes, cadeautjes en steun uiteraard.
Nu ik dit aan het schrijven ben, klinkt het toch een beetje als een afscheid. Daar doen we toch maar niet aan, ik zie jullie allemaal binnenkort en tot de volgende blog en foto-update!

Love, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 18229

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: