Happiness! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Happiness! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Happiness!

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

11 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo daar!

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed gelukkig, inmiddels is het team weer helemaal opgeladen na een ge-wel-dige Sencity London! Wat hebben we genoten.

De dag van het event heb ik eerst even lekker een wandeling gemaakt door het park in Crystal Palace. Even lekker tot rust komen voor de hectiek begint ;). In de middag ben ik naar het kantoor gegaan voor de laatste voorbereidingen en daarna werd het dan toch echt tijd... Op naar de O2 arena, waar het allemaal ging plaatsvinden!!

Bij de O2 hebben de meiden en ik nog fijn van een drankje genoten met Kirsten, wat gezellig om haar weer te zien zeg! Sowieso was het heel tof om het Nederlandse team weer te ontmoeten, al moet ik eerlijk toegeven dat er door de drukte niet echt veel tijd was om bij te kletsen... Maar dat hoort erbij, bij zo'n event ;)

Na aankomst bij de O2 waren de enthousiaste vrijwilligers er al - gelukkig! That's the spirit... De rest van het team ontbrak half, dus zijn Paul en de meiden maar gaan opstarten. Gelijk werd het druk en moesten er al een heleboel dingen geregeld worden. De stress sloeg een beetje toe, aangezien een aantal dingen / personen niet gearriveerd waren, er een paar mensen voor het event hadden afgezegd en dat soort dingen. Dit is heel normaal gelukkig, maar niet de ideale start ;) Gelukkig is dit in de loop van de avond recht gezet!
Ik heb zo'n beetje de hele avond van hot naar her gerend (we hadden geen walkie-talkies, minder effectief maar daardoor heb ik wél wat van de muziekacts mee kunnen maken gelukkig) en voornamelijk me bezig gehouden met de gastenlijst, de pers en het uitdelen van snacks en jellybeans (Jelly Belly was onze sponsor, we hadden daarom ook heerlijke snacks, allemaal met jelly beans!). Ondertussen nog even een dansje wagen op de trillende dansvloer, aangezien we ons eigen event toch ook een beetje moeten beleven. Achteraf gezien zijn er een aantal "aandachtspunten" (ik noem ze geen negatieve punten, overal een positieve draai aan geven uiteraard!), maar dit is erg leerzaam voor de volgende keer. De meeste dingen komen toch uit op miscommunicatie binnen het team of met de pers/partners. Toch leuk en spannend om dit soort dingen ter plekke op te lossen.
Een leuk momentje van de avond is dat ik de gastenlijst mocht beheren, al is meer dan de helft van de mensen die tegen me praten, doof! Met handen en voeten (letterlijk) heb ik ze dus geprobeerd te helpen... Niet de ideale manier van communiceren maar wel erg leerzaam! Erg veel respect voor mensen die sign language kunnen, especially de mensen die internationaal kunnen communiceren! Een tolk backstage kon dit dus ook. Echt indrukwekkend.

Om half 5 ging de muziek uit en werden mensen eruit gebonjourt. Rond kwart over 7 was het team klaar met opruimen en was het eindelijk tijd voor het welverdiende bedje! Eenmaal om kwart voor 9 'sochtends in bed beland te zijn, leek het allemaal in een waas voorbij zijn gegaan. Zo enorm gaaf. Hierdoor krijg ik alleen nog maar meer zin en de kriebels om nog een event te organiseren! De positieve reacties op Facebook en de mooie foto's als resultaat geven dat dan ook nog een extra boost...

De afgelopen dagen ben ik lekker tot rust kunnen komen en heerlijk gegeten (er was een hoop eten over van de backstage area van het event, dit mochten we mee naar huis nemen! Yum)
en eindelijk dus ook de tijd gehad om London wat beter te leren kennen! Vandaag hebben we dus de toerist even uitgehangen... De wissel van de wacht bij Buckingham Palace bekeken en veel rond de stad gewandeld.

Morgen hebben we de evaluatie van Sencity en voor die tijd ga ik het wagen om naar Harrods te gaan en nog een heel leuk iets: the Beatles Store!! Hopelijk ga ik niet te veel uitgeven hier... Binnenkort ga ik ook nog eens op zoek naar "the crossing" van het album Abbey Road. The Beatles are still alive! Ik ga jullie op de hoogte houden.

Groetjes aan iedereen en alles in Nederland en ondanks de drukte hier, wil ik toch zeggen dat ik jullie een beetje, beetje mis hoor! ;)

Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 18226

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: