Sencity London coming up! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Sencity London coming up! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Sencity London coming up!

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey daar!

Dat ik op dit moment uberhaupt de tijd neem om een verslag te schrijven is haast onmogelijk door alle stress en drukte, maar aangezien ik 't toch een super uniek moment vind, gaat het toch gebeuren!

Zoals jullie weten vindt Sencity London morgen al weer plaats in de IndigO2 Venue! Spannend.. Iedere dag komen er weer een beetje zenuwen en excitement bij. Allemaal positief natuurlijk, de planning van het event is op een paar kleine dingen na, heel goed verlopen! Het team is dan ook super enthousiast en staat te stuiteren voor morgen. Het maakt me ook niet veel uit dat ik deze week ongeveer 60 uur werk, het moet nu dan ook gebeuren en na het event hebben we genoeg tijd om te ontstressen.

Afgelopen week heb ik nóg meer van London kunnen zien, aangezien ik aan het flyeren gegaan ben op diverse universiteiten en drukke uitgaansplekken in de stad... Aan het begin van de week had ik hulp van David, die aan LondonMet studeert.. Hij heeft een aantal flyers kunnen dumpen in de universiteit. Dat was me alleen niet gelukt, aangezien iedere universiteit bij de ingang toegangspoortjes heeft waar iedere student met zijn studentenkaart doorheen moet. Gelukkig zijn deze week de receptiemedewerkers van alle universiteiten erg sociaal geweest en heb ik toch bijna al de 5000 flyers kwijt gekund! Het was een heel gesjouw, ben inmiddels een hernia rijker maar het is gelukt!

Ook is aan het begin van de week een collegatje, Petri, in London aangekomen. Hij gaat ook zijn stage lopen hier. We hadden de afspraak dat ie een aantal nachtjes zou blijven slapen, tot ie een kamer had gevonden voor zichzelf. Dat viel allemaal mee, hij had de 1e dag gelijk al beet! Echt heel goed gedaan...

Verder kijk ik heel erg uit naar morgen, we gaan ervoor! De foto's zullen dan ook snel verschijnen op Facebook weer ;) Na zondag de hele dag bij te slapen, neem ik volgende week ook de tijd om eens lekker de toerist uit te hangen hier. Dit had ik afgelopen zaterdag ook gedaan. Heerlijk is dat af en toe. Soho, Carnaby Street, Oxford Street en alle andere plekken in het centrum afstruinen en op m'n eigen tempo lekker rondtouren. Ik wil jullie natuurlijk wel goed ontvangen als jullie op bezoek komen ;) In ieder geval meer dan genoeg te doen hier!

Cheers en een fijn weekend voor de mensen in Nederland!

  • 07 Oktober 2011 - 16:48

    Inge:

    Heey Es,

    Weer een super leuk verhaal!
    Ik wens je heeeeel veel succes morgen met het evenement! Echt super dat je dat geregeld hebt, knap hoor! Geniet er ook van!
    Have a nice weekend!

    xxx Inge

  • 07 Oktober 2011 - 18:57

    Marja Verlouw:

    Hoi Esther,

    Veel succes en plezier morgen, go for it.
    Denk je wel een beetje aan je gezondheid (een zeurende moeder)
    Groet Ma

  • 09 Oktober 2011 - 20:38

    Anne:

    Ik heb de foto's gezien op facebook, ziet er super leuk uit!! En ook super om steeds de reisverslagen te lezen!! Ik hoop dat het opschiet met internet, kunnen we skypen;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 18228

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: