3e dag, 3e verslag?! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu 3e dag, 3e verslag?! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

3e dag, 3e verslag?!

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, Flagstaff

Zo, had niet verwacht dat ik zo vaak zou schrijven op waarbenjij.nu, maar ik moet zeggen dat op een dag zoveel gebeurt dat het anders niet meer bij te houden is..!

Vandaag was een erg interessante dag op de uni, met als onderwerp communication. Het gebouw waar we les hebben gehad kun je vergelijken met de opleiding International Media & Entertainment, dus inclusief radio en tv-studios en andere opnameplekken. Al is het hier in Amerika natuurlijk allemaal iets overdrevener en groter aangepakt. Hoeveel ze daar alleen al niet aan iMacs hadden, laat staan de rest van het opname-apparatuur! Enorm gaaf dus, en ook een erg boeiend hoorcollege over media gebruik in de US. Een korte rondleiding heeft gezorgd voor mooie kiekjes (zie Facebook).

Na de les ben ik mijn dilemma over wat te doen het laatste weekend verder gaan aanpakken (of uit te breiden?), ik had namelijk gecheckt met een aantal mensen wat hun plannen waren. Er was een groepje leuke mensen die ook plannen hadden om naar San Diego te gaan, mijn gewenste bestemming. Zij waren met z'n zessen, en waren van plan een minivan te huren voor 7 personen. Ik heb ze verteld dat ik nog zwevend was en er niet helemaal uit was met wie het weekend door te brengen. Wel had ik gezegd dat ik het liefst ook naar San Diego zou gaan. Verder hebben we het hierbij gelaten en ben ik wat gaan relaxen in de lobby van de dorms. Na veel getwijfel en een beetje research naar de verschillende opties die ik nog over had voor het laatste weekend (met de bus naar LA, met de auto naar San Diego of met de auto touren door Arizona), werd het dilemma er niet makkelijker op.

Dus, even skypen met het thuisfront. Dat was toch wel fijn om te doen, al kwam ik er alsnog niet uit. Werd er tijdens de skype call op m'n deur geklopt, Janine van het groepje van de minivan en San Diego. Of ik met ze mee wil gaan? Nou en of! Gelukkig waren kort daarna de meiden met wie ik "soort van" plannen aan het maken was, terug bij de dorms dus heb ik ze gezegd wat er voorgevallen was en dat ik voor de optie om met dat andere groepje naar San Diego te gaan me beter lag. Gelukkig toonden ze hier begrip voor.. Dus zijn we het maar direct gaan plannen met zijn allen! We hebben een dodge mini van gehuurd, waarmee we in de middag naar San Diego gaan rijden en waarschijnlijk 2 nachten gaan verblijven. Dan rijden we naar het noorden om LA te bezoeken, en waarschijnlijk Venice Beach mee te pikken. Voor we terugkeren naar Phoenix, willen we ook graag Sequoia National Forest meepikken, waar gigantische bomen staan. Ik ben erg benieuwd en enthousiast, het is een super perspectief! Ook fijn is dat 1 persoon uit de groep al eerder in de US is geweest en ook in LA, dus een beetje weet waar heen te gaan en wat te mijden. Vanavond heb ik ook goed nieuws gekregen van de meiden met wie ik eigenlijk een reis wilde plannen... De rondreis door Arizona zou toch teveel gaan kosten dus werd deze afgeblazen. Die 2 meiden stelden dus voor om met de andere 2 overige meiden toch naar San Diego en LA te gaan reizen. Dat gaan ze waarschijnlijk dus doen, waarmee hun auto ook mooi gevuld is.
Het gaat nog druk worden in San Diego over een paar weken!

Weer genoeg geschreven voor de dag, ik ga lekker op een oor aangezien we morgen om 8 uur in de ochtend alweer vertrekken richting de Grand Canyon. Exciting!

Groetjes en veel liefs aan het thuisfront, ben benieuwd hoe het daar is! Genoten van de Olympische opening?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 18232

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: