Countdown: 5 days... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu Countdown: 5 days... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Esther Verlouw - WaarBenJij.nu

Countdown: 5 days...

Door: estherverlouw

Blijf op de hoogte en volg Esther

19 Juli 2012 | Nederland, Hedel

Hallo iedereen en welkom op dit gloednieuwe reisdagboek! Schrijven was me tijdens mijn stage in London erg goed bevallen, nu hoop ik dat het in dit geval - een reis van 3 weken naar Arizona, Nevada en California (en wellicht Mexico?!) - ook het geval is! Ik ga in ieder geval erg mijn best doen om jullie een beetje op de hoogte te houden van de avonturen die ik met het reisgezelschap van de NHTV ga beleven.

Aanstaande dinsdagochtend stappen we in het vliegtuig, landen slechts een uur later weer in London, waar we overstappen op de vlucht naar Phoenix. Gelukkig gaat het hier in Nederland voor jullie lekker weer worden, maar Phoenix overtreft alles. Op het moment is het daar 40 graden, heerlijke woestijnhitte. Dat gaat dus lekker zweten worden, drie weken lang! Bij aankomst in Phoenix rijden we direct door naar Flagstaff, waar we in de avond aankomen. Daar verblijven we zo'n 5 nachten op de universiteitscampus en is het ook de bedoeling dat we tijdens deze reis een schoolprogramma volgen. Hoorcolleges, bedrijfsbezoeken en enkele opdrachten afgewisseld met een recreatief programma, waarbij we een bezoek brengen aan o.a. Sedona en Las Vegas! Ik kijk er erg naar uit..
Na de eerste 5 nachten van de reis trekken we door naar Tempe (Phoenix), waar we de schoolcampus verruilen voor een motel pal naast de campus van Arizona State University, waar we wat langer verblijven en ook op de campus kunnen sporten.

Met de trips naar Sedona en Las Vegas in de tussentijd, zijn we inmiddels weer een paar weken verder. De reis wordt uiteindelijk avontuurlijk afgesloten: het heeft een open eind van 5 dagen. 5 dagen om te gaan en staan waar je wilt. Waar in godsnaam heen te gaan? California heeft zoveel te bieden... In eerste instantie wilde ik graag San Francisco vereren met een bezoek, alleen komt dit qua prijs en animo van het reisgezelschap niet zo goed uit... LA is ook een optie om heen te gaan, al denk ik (en heb ik vernomen) dat je deze plek binnen een dag al wel weer gezien hebt. Dan komen we uit op San Diego in het zuiden van California, wat tevens de poort is naar Mexico, wat me ook prachtig lijkt... Om dit te combineren met een bezoekje aan Tijuana... Wat er uiteindelijk die 5 dagen gaat gebeuren is nog een raadsel aangezien het reisgezelschap nog niets geboekt heeft, dus hoop ik jullie daar de komende weken over op de hoogte te houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 18232

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 15 April 2016

Indochina

10 Oktober 2015 - 05 December 2015

Cambridge Proficiency in Malta

24 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Arizonian Adventures!

08 September 2011 - 31 Maart 2012

London Life

23 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Rondreis Indonesia

29 April 2009 - 25 Mei 2009

English Course Brighton, UK

Landen bezocht: